(CZ/SK) Forum RPGame Bleach: Rise of Hollows |
| | Souboje - názory | |
| | Autor | Zpráva |
---|
Shunsui
Počet Příspěvků : 1187 Registrován : 03. 11. 09 Bydliště : Gondor - Jižní Osgiliath
| Předmět: Souboje - názory Thu Sep 02, 2010 6:57 pm | |
| Zde je napsán souboj mezi mou postavou a Phateho postavou, než začnete kibicovat, že to patří do soubojů, tak to laskavě dočtěte a hned potom si přečtěte další post. Děkujeme.
Prostředí: Plácek o rozloze přibližně 125 m2, uzavřený kamennou stěnou, ozářený zapadajícím sluncem. Uvnitř plácku je štěrková podlaha a větší balvany.
Senseda Tono
Čekal jsem na Shuna. To, že mě včera opil sakém, mu do smrti nezapomenu. Zaujal jsem pozici v jednom z rohů a čekal jsem s tasenou katanou.
Shunichi Noniro
Šel jsem na domluvené bojové rande s Tonem. Seskočil jsem na plácek a mrknul na Tona. Vytasil jsem zbraň a připravil se do střehu. Jo, aha, jasně, levák. Zastrčil jsem zanpaktou zpátky a tasil druhou, tentokráte levačkou. Tak jdeme na to? Senseda Tono
Usmál jsem se. Je vidět, že se mnou bojoval dlouho, už si to i pamatuje. Kývl jsem a rozeběhl se přez plácek. Musím si dávat bacha. Je sice slabší a lehčí, ale o to rychlejší. Útok jsem vedl na jeho pravý bok pod volná žebra.
Shunichi Noniro Hm, nejjednodušší sek, a jak se to blbě kryje. Strčil jsem mu zbraň do rány, a zároveň zapřel pravou dlaň o levý biceps pro zpevnění nárazu. Pecka to byla i přesto solidní, a brněla mi ruka. Využiji toho, že meče jsou nalepené na sobě, a pravým loktem nejprve udeřím Sensedu do zápěstí a poté v návaznosti na předchozí úder vyrazím otevřenou dlaní na bradu, pro vyvedení z rovnováhy.
Senseda Tono Kur... zavrávorám a začnu padat dozadu. Reflexivně hmátnu "pro oporu", chytnu Shunichiho "za flígr" a strhnu ho za sebou na zem. Samozřejmě sebou hodím na záda. Shun přelétl někam přeze mě (asi metr). Zkusil jsem se co nejrychleji zvednout, ale stejně mi to bude chvíli trvat.
Shunichi Noniro
Nečekal jsem takový reflex a padl jsem přes něj. Stihl jsem dát ruce před sebe tak, abych si moc nenatloukl. Rychle jsem se zvedl a otočil se, spatřiv Tona, jak se namáhavě zvedá. Byl jsem svině a zaútočil mu sekem na pravé rameno. Nějak jsem přitom zapomněl na nárameník a za skřípavého zvuku se má katana svezla dolů. To už Tono stál a šklebil se na mě.
Senseda Tono Stál tak blízko, že jsem se opravdu jen zašklebil a moje pravá ruka vystřelila s úmyslem přerazit mu nos. Na úder katanou jsem byl moc blízko.
Shunichi Noniro
Shunpo vzad byl jen pud sebezáchovy a reflexu. Hele! pozor, na svůj nos jsem háklivej! Nečekal jsem na nic a namířil na Sensedu ukazovák, Hado no 4. Byakurai.
Senseda Tono
Uhnout je očekávané. Shunpl jsem se směrem k Shunichimu. Někde cestou jsem se potkal s Byakuraiem, takže můj útok nebude mít takovou sílu, ale překvapení bude stát za to. Bodl jsem pod hrudní koš vší silou, kterou jsem mohl do útoku dát.
Shunichi Noniro
Viděl jsem jen rychlý pohyb, výbuch byakuraie, když potkal Tona a pak jeho, jak stojí přede mnou s ožehlým shikahushem. Kur... Nedořekl jsem. Nesthil jsem ani pozvednout katanu k obraně, Sensedova zbraň mnou prošla skrz naskrz a já mu sjel z čepele... Pět metrů vedle něj, prudce jsem oddechoval. Ututsemi. řekl jsem. To bylo o žaludek. Narovnal jsem se. Dobrá, jak chceš. Deveni Akumo. čepel se zkrátila a narovnala, v průřezu byla kříž. Když jsem viděl Sensedův výraz, řekl jsem jen, pardon no.
Senseda Tono
Ježiš jak já to nesnášim! Už moh bejt konec. A ještě vytahuje shikai. Ten kluk mě pění dneska, fakt že jo. Akuma, to je snad ta plamenná. Rozeběhl jsem se na něj, jen tak, bez plánu útoku, připravený uhnout jeho útoku. Vyzkoušíme, jaký to má schopnosti.
Shunichi Noniro
Horizontálně švihnu čepelí, tak abych pokryl co největší plac a vystřelím plamennou vlnu. Povrch mi jde naproti, poněvadž od tohoto ohně chytají i ty nejnepatrnější částečky prachu a štěrk. No, lepší místo jsme v našem včerejším stavu vymyslet nemohli.
Senseda Tono
Zorničky se mi zúžili od záře plamenů. Shunpo nad něj a seshora oběma rukama do levého ramene- přecijen mu nechci roztříštit hlavu.
Shunichi Noniro
Neměl moc jinou možnost než jít seshora a tak oběma rukama kryju, málem jsem silou úderu padl na záda, ale Akuma mi dost pomáhala v reiatsu souboji. Vyslal jsem z bezpřostřední blízkosti další vlnu.
Senseda Tono AU! Navýšil jsem reiatsu a vyvolal shikai, aby mi vlna moc neublížila. Přesto to pálilo jako čert. Každopádně teď mám delší zbraň. Chytnu jí za konec a rozmáchnu se ještě jednou na jeho hlavu.
Shunichi Noniro Chm, to je jak kladivem, ve snaze udržet rovnováhu jsem poposkočil, nicméně štěrk, jenž jsem před chvílí chválil, jsem nyní proklínal a spílal mu, poněvadž mi ujel pod nohama a posadil jsem se na zadek. Chvilku jsem byl dezorientován bolestí k níž se přidal otravně upřímný řev Arogeny, mrtvoly všude, bratr všude, zlomenný nosy, lízátko na chodníku apodobně mi na soustředěnosti nepřidaly. Zatřásl jsem hlavou ve snaze vyhnat to z mysli. Vstal jsem a shunpl se na ideální vzdálenost. Pak jsem vyvolal finální fázi svého plamenného shikaie a uzavřel Tona v plamenné kobce. Pak mi něco došlo, ale proces byl nevratný. Teď na mě vytáhne bankai, a já se můžu jít klouzat.
Senseda Tono
Kolem mě se začaly stahovat plameny. Rychle jsem nabral hrst štěrku a nechal se uzavřít. Ještě, že Tě mám! Bankai! V momentě, kdy se plameny rozplynuly a Shun to snad nečekal jsem po něm mrsknul kamínky a hned potom jsem se shunpl na jeho levou stranu a kopím ho nabral pod klíční kost. A doufám, že to půjde skrz.
Shunichi Noniro
To není moc fér! Nestihl jsem ideálně zareagovat, hlavně díky štěrku v obličeji. Koupil jsem hnusnou a bolestivou ránu do klíční kosti. Téměř okamžitě jsem pustil zbraň a oběma rukama jsem chytl za Arogenu. Nechal sem si sjet masku na obličej jedním pohybem si jí natáhl úplně. Počítal jsem. 3 minuty mínus zranění, Tonův bankai, Tonovo reiatsu, můj shikai. Rovná se slabá minuta. Mínus ideální sonido do zad. 20 vteřin. Brutální silou jsem vytáhl zbraň z rány, která se pomalu začla zacelovat. Vytasil jsem druhou zbraň a evakuoval se pár metrů stranou.
Senseda Tono
Postavil jsem se do širokého střehu a připravil se jako za mlada na nájezd nepřátelské kavalerie. Jestli půjde z těch předních 45 stupňů, napíchne se jak motejl. Takže budu doufat, že stihnu zjistit, ze které strany půjde, a to dřív, než mě sejme. Periferním viděním jsem kontroloval strany a sledoval, kdy se Shun pohne.
Shunichi Noniro
Nazdar debílku, aha mínus šklebkova demence, rovná se jedno sonido a pět vteřin brutální síly. Stojí ideálně, shunpnu se do zad, je na místě, jenže já mířím svou brutální silou na přeražení jeho zbraně a ne zad. Doufám, že mu Arogenu rozštípu na třísky.
Senseda Tono
Zmizel. Zkontroluju strany a ozve se *křup* To nebyly moje záda... uvědomím si v momentě, kdy povolí půlky Arogeny a Shun stojí vedle mě s tou jeho maskou. Ještě než se Arogena změní zpět do původní formy, zadním koncem mu bez otálení ustřelím masku z obličeje. Pak se shunpnu někam dál a zkontroluju, v jaké ruce držím teď už zase jen katanu. "Tak dneska opiju já tebe" zasmál jsem se, když jsem pocítil cukání těla. Adrenalin mizí a s ním i reiatsu. Slábnu a těžce oddychuju. Počkám ještě preventivně na jeho útok.
Shunichi Noniro
Nóóós, zařvu když mi maska slejzá zpátky do vlasů. Vytáhnu zrcátko. Dobrý. Jasně opiješ ty mě, dobrý no. Zašklebím se a strčím meč do pouzdra. Pak seberu i to druhé zanpaktou a to následuje příkladu toho prvního.
| |
| | | Shunsui
Počet Příspěvků : 1187 Registrován : 03. 11. 09 Bydliště : Gondor - Jižní Osgiliath
| Předmět: Re: Souboje - názory Thu Sep 02, 2010 7:01 pm | |
| Předchozí post, souboj jsme napsali z několika různých důvodů. Hlavním bodem je snaha pozvednout úroveň soubojů současných. Snažili jsme se vypíchnout co nejvíce bodů, bohužel jsme nějak vynechali (čti zapomněli na) kido, ke kterému napíšeme ještě něco níže. Začali bychom nejdřív nesmrtelností všech postav (samo, že vycházíme hlavně ze sebe), a pak smrští útoků, kterou každá postava vypálí za sebou bez ladu a skladu. Mnohem jednodušší nám přijde, když prostě jeden napíše, dejme tomu, že ho po několika úderech za sebou škrábl do rukou, namísto. Seknu jednou a druhou vyšlu kido. Kde se dostáváme k dalšímu bodu a to je neuvědomnění si spousty věcí, jako, že pár postav jsou leváci nebo kam dotyčný sek, bod, kido a podobně míří. Dále takové víceméně neakceptované soupeřovy výhody, jako je rychlost Shunových postav a Dateho/Joshova/Tonova síla, bojová technika Ryuumi apod. Všichni většinou využívají pouze své výhody a soupeřovy výhody nějak přehlížejí. Stejně tak jako je třeba jen obyčejná výška a váha, tělesná zdadnost, obratnost a podobně. Rychlost shunpa, výši reiatsu a rozdíl postav v kido (tím myslím když sešle Zurui bakudo stejné úrovně jako třeba Yaiba, tak je to asi jako bagr a motyčka) radši ani nepočítám, protože to je každému úplně šumafuk a místo toho, aby se člověk u souboje dobře bavil a psal spíše zábavné slohové práce, tak se jenom vzteká a hádá s ostatními. Případně je přesvědčuje o svojí vlastní pravdě atakdál místo ústupků. (Což se týká všech hráčů.)
K normálním soubojům bez shikaiů si člověk musí uvědomit, v jaké ruce zbraň drží, a napsat také jak přesně to vykrývá, dle našeho názoru je "sek na bok" poněkud "široký" pojem. (U průměrné výšky člověka to je přibližně stosedmdesát centimetrů mínus hlava a krk.)
U shikaiů to je dost individuelní, nicméně člověk by se mohl v metání jednoho útoku za druhým taky trochu omezit. Stejně jako rychlé "vzpamatování se" po drtivém útoku je celkem nesmysl. Zkuste si třebas jenom tak minutu bez přestávky sprintovat.
Ke kido, já bych to bral spíš tak, že když je tam klasické bakudo no 85489747 plus název extrémnězabijáckéhozničujícíhosuperultramega bakuda, není na místě napsat, že jsem ho vykryl dřív než ten název dořekl. U bleache to je tak, aby divák věděl jak se to ultramodré dělo jmenuje. Je vyslané takřka okamžitě cca jedna vteřina.
K rychlosti, ač jsou shinigamiho reflexy neuvěřitelně rychlé, ne všichni je mají stejné a tak se prostě jeden musí smířit s tím, že druhý mu škrábanec na tom lokti holt udělá.
K rychlosti shunpa. Tady to asi nemá smysl vůbec řešit, pokud postava neumí Ututsemi a Senku, tak je různá úroveň a různá rychlost shunpa absolutně zbytečná záležitost. Vlastně to jen vypadá lépe, než když napíšu "udělám dva kroky". Což nás dost mrzí, nikoho nenapadne to kompenzovat, třeba Tono shunpo nevidí, ale řeší to letitými zkušenostmi.
To nás přivádí k bodu dalšímu, a to je právě věk a zkušenosti nasbírané časem. Taky u většiny nezájem.
Zkrátka, je vlastně úplně zbytečné mít nějaké výhody na své postavě, protože všichni se chovají jako by byli rovnocenní soupeři. ( Protažení kopírkou.)
Když Tono chytne Ryuumi, tak jí chytne a sotva bezmála dvoumetrovej, stokilovej chlápek jí jenom tak pustí, když ho fackuje. Nebo těžko bude mít Shunův shikai šanci přes Joshirův reiatsu štít apod.
Jsme daleci toho, že bychom vám naše nápady a názory nutili nebo tak. Je to jen pár nápadů a názorů, o které jsme se chtěli podělit.
Děkuji, Shunsui a Phate. Rádi uvítáme vaše názory (konstruktivní, jak by se dali věci vylepšit, nejsme zvědaví na "vždyť vy jste taky tohle dělali" a podobně, to nás nezajímá, chceme to tu vylepšit, nikoliv hádat se o demencích). | |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Souboje - názory Sun Sep 05, 2010 5:22 pm | |
| Děkuji, že to někdo napsal jinam, než do chatu! |
| | | Uluqiora-01
Počet Příspěvků : 699 Registrován : 14. 06. 10 Věk : 26 Oblíbená Bleach postava : Uluqiora
| Předmět: Re: Souboje - názory Sun Sep 05, 2010 5:51 pm | |
| Já souhlasím. Když jsem si ten souboj četl, připadal mi na úrovni, férový, a i legrační. Nedalo by se mu vytknout takřka nic. Já souhlasím takhle by měli vypadat všechny souboje a doufám, že až budu zase bojovat, tak si to uvědomím! Takže shrnutě: SUPER nápad! Mělo by se to zavést! | |
| | | sea
Počet Příspěvků : 1692 Registrován : 04. 11. 09 Oblíbená Bleach postava : Unohana, Hisagi.
| Předmět: Re: Souboje - názory Sun Sep 05, 2010 6:59 pm | |
| Když jsem si to přečetla prvně, něco mi tu chybělo, až teď jsem přišla na to, co to bylo. (není to výtka, je to doplnění)
Zapomněl jsi dodat, že shunpo a reflexy jsou dvě rozdílné věci. Tělo musí nejdřív dostat rozkaz k tomu shunpu, než může pomocí něho uhnout.
A pobavil mě tvůj rozbor "seku na bok". Pokud by to bylo napsané jen takhle, navrhuji brát to jako u modelek. Míry prsa-pas-boky jsou celkem jasné. | |
| | | Shunsui
Počet Příspěvků : 1187 Registrován : 03. 11. 09 Bydliště : Gondor - Jižní Osgiliath
| Předmět: Re: Souboje - názory Sun Sep 05, 2010 10:58 pm | |
| Není zač, Rael. Ule, to není o zavádění, teď je to tak dané, ale o každém jednotlivém hráči, zda tak hrát chce. Seo, hm, nebyl jsem si nejdříve jistý, jak to myslíš. Já mám za to, že shunpo je jen rychlý pohyb, tzn. stejně tak, jako reflexívně uskočím, tak mohu i reflexivně "shunpnout" pryč. Asi ano, nicméně pak mi to připadá jako zbytečný úder | |
| | | sea
Počet Příspěvků : 1692 Registrován : 04. 11. 09 Oblíbená Bleach postava : Unohana, Hisagi.
| | | | ShotJon
Počet Příspěvků : 1288 Registrován : 04. 11. 09 Věk : 35 Bydliště : Most Oblíbená Bleach postava : Tatsuki
| Předmět: Re: Souboje - názory Mon Sep 06, 2010 12:40 pm | |
| Tipnu si, že Sea tím chtěla říct, že je rozdíl mezi shunpem a reflexy. I když člověk neumí Ututsemi a Senku a má Shunpo spíše jako rychlý způsob transportu, než bojovou techniku. Tak stále může mít výborné reflexy. Tudíž může zareagovat na protivníka, který právě zmizí, aby provedl shunpo. Protože to že neumí rychle udělat shunpo enznamená, že není rychlá. Takhle jsem třeba psal kdysi Yaibnu ještě než jsem byl admin. Ono taky kdyby to takhle nebylo, tak by shunpo zabilo kohokoliv. I na shunpo jde reagovat. | |
| | | Sponsored content
| Předmět: Re: Souboje - názory | |
| |
| | | | Souboje - názory | |
|
Similar topics | |
|
| Povolení tohoto fóra: | Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
| |
| |
| |
|