Bleach: Rise of Hollows
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


(CZ/SK) Forum RPGame Bleach: Rise of Hollows
 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 NPC Goro Soketsu

Goto down 
AutorZpráva
SteamTiger
Admin
SteamTiger


Počet Příspěvků : 1426
Registrován : 03. 03. 10
Oblíbená Bleach postava : Grimmjow

NPC Goro Soketsu Empty
PříspěvekPředmět: NPC Goro Soketsu   NPC Goro Soketsu EmptyWed Aug 15, 2012 11:04 pm

TOTO NPC JE VÝJIMKA, JELIKOŽ VLASTNÍ BAN-KAI NA TAK NÍZKÉM POSTU A MÁ DVĚ SCHOPNOSTI NA MISTROVSKÉ ÚROVNI. JE TO PRO TO, ŽE ZANPAKUTO NENÍ BOJOVÉHO TYPU A TAKÉ PRO TO, ŽE GOROVI JE JIŽ PŘES 600 LET.

Jméno:  Goro Soketsu

Pohlaví: muž

Divize: 1.

Hodnost: 4.člen

Věk: 873

Bydliště: Kasárny divize.

Oblíbené: Cestování, rozjímání, meditace, vyšetřování, reálný svět.

Neoblíbené: Když někdo nespolupracuje.

Zajímavosti: Díky jeho zanpakuto je velice cenným členem divize a hodněkrát pomohl při mnoha vyšetřováních. Je velice zručný v kido a boji s polearm. Všichni, kteří ho dobře znají mu říkají „Cestovatel“, protože rád cestuje a rád chodí na mise v reálném světě.
Schopnosti své zanpakuto nikde nerozšiřuje, takže o ní ví jen několik lidí z divize a pár jeho přátel.

Povaha: Není příliš společenský. Je to především samotář. Není moc výřečný, ale když si někdo přijde pro radu tak se rád podělí o svoje dlouholeté zkušenosti.

Životopis: Byl velitelem vyšetřovacího oddělení kriminální policie, dokud nemusel odejít do důchodu. Ve svém oboru byl špička. Neměl jediný nevyřešený případ, díky jeho inteligenci a dobrému úsudku. Během svého působení na policii si získal mnoho přátel a kontaktů.
V důchodu dlouho nezůstal. Stal se soukromým detektivem, protože nenáviděl nic nedělání a nudu. Také si připadal doma zbytečný, takže si našel nějakou činnost. Sice neměl takový úspěch jako u policie, ale ještě pár let se takhle živil.
Zemřel stářím.
Když se dostal do Soul Society, tak hned jak se dozvěděl o akademii pro shinigami, tak se rozhodl že se tam přihlásí. Když vystudoval akademii, přidělili ho nejdřív do Kido Corps. Tři sta let sloužil v Kido Corps, ale pak ho na požádání převeleli do 1. divize, kde už zůstal. Díky tři staleté praxi v Kido Corps dokáže velice dobře ovládat většinu Kido.

Foto postavy:
Spoiler:


Jméno zanpakuto: Hikarisaaburu

Vlastnosti zanpakuto: Hikarisaaburu mu umožňuje nahlédnout do mysli jiných lidí, shinigami, hollow, quinci, bounto atd.
Uživatel přikročí k oběti a řekne: „Prohledej mu mysl, Hikarisaaburu!“ Potom se oboum (uživateli zanpakuto, i oběti- osobě, které se prohledává mysl-), zatmí před očima, ztratí vládu nad svými těly a oba se objeví v něčem co vypadá jako vnitřní svět oběti. Zanpakuto oběti má podobu meče a nemůže se materializovat. Potom proběhne souboj. Když uživatel Hikarisaaburu zvítězí, tak se mu naskytne volný průchod do myšlenek poraženého. Pokud uživatel Hikarisaaburu prohraje, oběť se probere a získá opět kontrolu nad tělem.
V případě, že uživatel Hikarisaaburu vyhraje, musí poraženého uvést do bezvědomí. Jakmile je  oběť v bezvědomí a nemá vůli se bránit, tak se uživateli Hikarisaaburu zatmí před očima a objeví se mu v mysli spoustu obrazů ze života oběti. Potom musí uživatel Hikarisaaburu vyčkávat na správný obraz a to vyžaduje dobrý odhad. Musí odhadnout v jaké době a v jakém čase se oběť nachází. Potom,když narazí na správný obraz, tak do něj vstoupí a před očima se mu bude odehrávat život toho poraženého od momentu v tom obrazu.
Prohledávání vzpomínek může zabrat opravdu dlouho, protože najít správnou vzpomínku, kterou chce je opravdu těžké a zdlouhavé. Navíc při prohledávání musí být uživatel obklopen stráží, protože nevnímá okolní svět a je velice zranitelný.
Jsou tři způsoby, jak může uživatel přerušit svoje pátrání.:
1. Když se uživatele někdo dotkne. Př.: Sedí na zemi a někdo mu poklepe na rameno, sekne ho, nebo ho udeří (ne když na něj sedne moucha). V tom případě uživatel úplně ztratí spojení a obraz mu zmizí před očima a on se objeví zpět ve svém těle, stejně jako jeho oběť, oba budou při plném vědomí.
2. Pokud se oběť předčasně probudí z omráčení. V tom případě se uživatel objeví znovu ve „vnitřním“ světě oběti a musí ji znovu omráčit. Potom musí začít s hledáním vzpomínek odznova.
3. Nebo taky uživatel najde vzpomínku, kterou hledal a ukončí spojení. Oba dva se vrátí do svých těl a oběť se probudí z omráčení.
Problém bude, když oběť zemře, co bude následovat pak, to nikdo neví, protože se to ještě nestalo.

Jak vyvoláváte zanpakuto: Cestuj, Hikarisaaburu!

Foto zanpakuto:
Spoiler:

Foto zanpakuto v lidské formě:
Spoiler:
____

Název Bankaie: Dai Hikarisaaburu

Vlastnosti Bankai:  
Dai Hikarisaaburu má schopnost nahlédnout do minulosti. Uvede uživatele bankaie a jeho společníky do stavu, kdy se jeho vědomí přenese do minulosti a on může vidět věci z minulosti, u kterých nebyl. Stačí když uživatel řekne: "Otevři bránu času a ukaž mi -a řekne místo a čas, který chce vidět-". Objeví se brána podobná senkaimonu, akorát bude hodně stará. Společníci uživatele bankaie vejdou jako první a uživatel vejde poslední a brána se za nim zavře. Oni se objeví v temném prostoru. Uživateli a jeho společníkům se zatmí před očima a ztratí kontrolu nad svými těly. Ocitnou se v minulosti, na místě, které si zvolili. Budou moct chodit a pohybovat se, ale nebudou hmotní. Nemůžou chytnout žádnou věc, nemůžou s nikým mluvit a ostatní lidi z minulosti je nevidí. Všichni budou mít na rukách žlutou pásku a kdo si ji strhne objeví se v temném prostoru, kde už bude čekat otevřený senkaimon, což se cesta zpět.

Vzhled v Bankaii:
Spoiler:

Schopnosti:
Síla: podprůměrné
Rychlost: podprůměrné
Reiatsu: mistrovské
Shunpo: průměrné
Shunko: neumí
Kido: mistrovské
Reflexy: průměrné
Návrat nahoru Goto down
 
NPC Goro Soketsu
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Bleach: Rise of Hollows :: Shinigami RPG :: Charaktery-
Přejdi na: