Jmeno: Kaito Rikimaru
Pohlaví: muž
Hodnost: Oficiální hodnost je čtvrtý člen jedenácté divize. Je však téměř na úrovni podkapitána. Čtvrté místo mu bylo vybráno ze dvou důvodů: Jednak si jej vybral sám aby ho soupeř podceňoval, jednak mu bylo přiděleno, neboť vyšší místa vyžadují disciplínu a vůdcovské schopnosti a ty Kaito tak trochu...postrádá.
Věk: 345 (25)
Výška: 180
Váha: 80kg
Rodina: matka a otec žijí v Rukonu, sestru sežral hollow.
Bydliště: Malý domek, ve kterém je každý hostem, hned vedle tréninkové haly jedenácté divize.
Oblíbené: Členové jedenácté divize by řekli, že jeho nejoblíbenější činností je kecat do jejich bojových dovedností. On ale ví, že to dělá jen pro jejich dobro. Jeho samotného boj velice baví, o to víc, pokud je proti humanoidní postavě, která má v ruce aspoň klacek a nespoléhá se jen na hrubou sílu a barbarský způsob boje.
Neoblíbené: Kapitáni jedenácté divize, hlavně kvůli výše uvedenému. Sem tam je jimi vyzván na sparring, ale nebojuje s nimi rád. Ohledně boje si neodpouští chyby, které udělá, jinak by se nedalo říct, že něco vyloženě nemá rád. Vlastně ano: Naprosto nesnáší předem vyhrané souboje.
Zajímavosti: V celé Seireitei je známý hlavně pod přezdívkou "trenér". Je o něm všeobecně známo, že si s ním může kdokoli zašermovat nebo se ho zeptat na cenné rady ohledně boje se zanpakutou. Toho využívají někdy i kapitáni. Nemá ale žádného přirozeného nepřítele a každému se snaží opmoci, jak jen to jde, i když u toho má plnou hubu keců. Umí šermovat prakticky se vším a po krátkém zkoumání dokáže předběžně odhadnout chyby, které jeho protivník dělá. Je to jeho jedinečná schopnost, vybroušená k dokonalosti bojem s kvantem soupeřů. A je to levák.
Povaha: Kaitova povaha se liší jako den a noc během boje a mimo něj.
- V boji je Kaito arogantní fracek, co si se soupeřem vyloženě hraje. V momentě, kdy pozná, že je soupeř špatný (a to pozná brzy), začne se nudit. Pokud ho boj baví, začne soupeře hecovat a dokonce mu radit, aby měl větší šanci. Nevadí mu ale, když prohraje. Nikdy mu to nevadilo. Respektive, nikdy nešlo o tolik, aby mu to stálo za námahu přemýšlet nad prohrou. Problém pro nepřítele nastává hlavně v momentě, kdy se pobavený výraz v Kaitově tváři změní a Kaito pronese: "No fajn, končíme s rozcvičkou..."
- Mimo boj je ale Kaito jako vyměněný. Jeho tvář je i přes mnohé jizvy usměvavá, rád se napije, rád se směje, rád čte (hlavně knihy o boji, šermu, historii atd.). Jedinou jeho vadou je...někdo by řekl "předvádění". Jakmile uslyšíte jeho slova: "Nikdy bych nevěřil, že...", většinou čekejte následnou urážku. Nikdy ji ale nemyslí vážně a dokáže si dělat legraci i ze sebe.
Životopis: Píše se rok 1670, v mlhavých uličkách kdesi v západní Evropě jsou slyšet rychlé kroky. Mladý muž s rapírem u pasu a bodnou ranou na hrudi zrychleně dýchá a počítá kroky na nevelké náměstí. Za ním se ozývá dusot vojáků a křik. Muž je ale ignoruje. Dobíhá na náměstí a hledá další vhodnou uličku k úniku. Všude vidí jen přibližující se hlídky. Muž se otáčí nazpět, i tato cesta je neprodyšně uzavřena vojáky. Začíná pršet. Bůh teda ví, jak dobarvit atmosféru, pomyslí si mladík sarkasticky a sleduje kapitána, jak vychází zpoza davu.
"Pořád ještě se můžeš vzdát, Rikimaru. Do Japonska se sice už asi nevrátíš, ale možná tam doplavou tvoje ostatky, až je vysypeme do řeky."
Muž se uchechtne a zatlačí si ránu na hrudi.
"Do Japonska si doplavu sám s tvojí hlavou v kabele, ty vládní čokle..."
"Takže se nehodláš vzdát?"
Odpovědí bylo kapitánovi pouze znechucené plivnutí a arogantní úšklebek.
"Na něj!" křikl kapitán a vojáci se rozeběhli.
Muž vznesl poslední modlitbu k nebi a pak...
Ozval se svist zbraně a první voják padl k zemi. Hned za ním následoval druh po jeho levici. Rychlý kryt na hlavu, odklon k zemi, přišlápnout halapartnu, odklon k nebi, koleno do břicha, dostat se tak z dosahu ostatních, podtočit se pod vojákem a kopnout ho nazpět svým kamarádům.
Rikimaru se s ladností tanečníka dostával ze sevření vojáků a rychle snižoval jejich počty. Jedna, dvě, tři rány do fatálních míst, každou chybu strážných oplácet nekompromisní odvetou.
Už viděl kapitána, už mířil k němu a nechával za sebou jen sténající soupeře, když tu najednou...
...když tu se za kapitánem objevilo asi osm vojáků a mířili na našeho mladého rebela puškami. Kaito Rikimaru poznal, že je konec. Vyšlo osm výstřelů a Rikimaru se skácel k zemi mrtvý tak rychle, že mu ani nestihl z tváře zmizet překvapený výraz.
Do Japonska se ale přeci jen podíval. Byl silným bojovníkem v životě, zůstal jím i po smrti. Dostal se do Soul Society a zanedlouho byl přijat i do Gotei 13. A pak to začalo. Kaito trávil spoustu času v aréně a dóju. Pohrdal ostatními, kteří neustále všude roztrubovali, jak trénují, aby se zlepšili, aby byli nejsilnější, aby zabili co nejvíc hollow. Kaito trénoval, protože ho to bavilo. Bavilo ho rychle se rozhodovat, bavilo ho učit ostatní, jak se zachází s mečem, bavilo ho shazovat hřebínek i těm "nejsilnějším".
Brzy si ho všimli v jedenácté divizi.
Kapitánovi Zarakimu se sice moc nezamlouval, přeci jen, dle největšího bijce v Soul Society je používání hlavy v boji jen přítěž, a s člověkem takového formátu se prostě nelze hádat. Také Kaitovi několikrát svou pravdu ukázal hezkým, i když předem rozhodnutým soubojem. Ostatní členy ale bavilo zlepšovat se pod taktovkou Rikimarova meče, stejně jako jeho těšilo, když za ním chodili stále dokola. Co na tom, že nic dalšího neovládal. Co na tom, že akademii skoro neprošel a jen pro jedenáctou divizi byl "dostačující".
Co se týče boje s pravým nepřítelem, Kaito fungoval spíše jako opěrný bod. Nehrnul se moc dopředu (říkal tomu plýtvání talentem), ale ostatní se vždy mohli vzpomenout, že tam, kde ho postaví, dříve či později na větší či menší hromadě mrtvol, ho tam zase najdou.
Kaitovi se prostě ve světě Soul Society daří skvěle. Vybral si post čtvrtého člena divize, bojuje, protože chce, má radost, že je na světě a na svou smrt už dávno zapomněl. Stal se jedním z nejznámějších a také nejrespektovanějších šermířů, které mohla Gotei 13 kdy mít. Nyní ale přišel čas, kdy bude jeho služeb zapotřebí víc, než kdy jindy...
Foto postavy: viz avatár (nešlo uploadnout)
____
Jméno zanpakuto: Watashi no yújin - Kaitovi se jméno zanpakutou nelíbilo, pojmenoval jej tedy doslova "můj přítel". A jeho meč, samozřejmě polichocen, neprotestoval.
Vlastnosti zanpakuto: Zanpakutou se změní v jedenapůlruční meč, ze kterého neustále odpadávají malé (v rozsahu 1-5 cm) ocelové úlomky. Ty může Kaito "rozprašovat" do okolí tím, že mečem švihne. A vzhledem k malé váze meče je dokáže vrhnout velkou silou. Prakticky každý po prvním krytu pochopí, že krýt je velice špatný nápad. Pokud po prvním krytu ještě stojí na nohách. Rychlost úlomků může být navýšena reiatsu, které do seku Kaito dá. Několikrát za zápas mohou nabrat rychlost rovnající se rychlosti šrapnelů z granátu či střely z brokovnice. A to už rozhodně není příjemné. Při malé rychlosti se do nepřítele kousky prostě zabodnou, zaseknou a působí malá povrchová zranění (která ale při větším počtu mohou pěkně zamíchat s krevním oběhem). Při větší rychlosti ale dokáže zanpakutou svými úlomky trhat maso od těla nebo se prořezávat až do orgánů.
Nevýhodou je, že vše má mechanický základ - Kaito musí mečem švihnout, aby se úlomky uvolnily a letěly k soupeři.
Jak vyvoláváte zanpakuto: Tanoshimi o motte kuru, Watashi no yújin (Pojďme se pobavit, můj příteli).
Jména útoků a jejich vlastnosti:
1) Kare ga kuru yó ni (ať přijde/ Nech ho přijít) - Vzhledem k tomu, že Kaito nerad používá v boji shunpo (neznamená to, že ho neumí), řeší techniky hlavně obranné. Technika Kare ga kuru yó ni spočívá ve švihu katanou před sebou (naznačí jakousi zeď). Z katany se vysypou úlomky, které se po chvíli snesou k zemi. Pokud ale soupeř do těchto úlomků udělá shunpo nebo jimi proběhne, záleží vlastně jen na jeho rychlosti, jak moc se zraní. A pokud při tom má otevřenou pusu nebo oči...
"Zeď" trvá jeden soupeřův post.
2) Suwaru (Vír) - Technika obdobná technice Kare ga kuru yó ni. Kaito začne dělat osmičkám podobné pohyby s mečem. Úlomky začnou létat všude okolo něj, takže je krytý ze všech stran kromě shora.
3) Tsumu! (Trhej!) - Technika, kterou Kaito používá velmi nerad. Jednou za zápas může švihnout mečem zpět k sobě a přivolat tak všechny úlomky, které leží před ním. Je to velice nepříjemná technika, neboť úlomky nejsou vázány na fyzické švihnutí, ale letí vždy nejvyšší rychlostí a přímou cestou. Pokud je tedy má soupeř v zádech, doslova mu "prostřelí" tělo skrz naskrz.
4) Karasu (Zabij!) - Tato technika se dá použít pouze v případě bodnutí do soupeřova těla. Lze ji použít jednou za boj a shikai se tím zruší. Je velice náročná na reiatsu a shikai musí být aktivován po dobu pěti postů. Je to kvůli tomu, že ve špičce se shromažďuje reiatsu. Pokud Kaito bodne soupeře a vyvolá techniku, špička se zlomí a zůstane v soupeři. Těžko se tedy vyndavá. No, a to je vše...
Ne, to byl jen vtip. Soupeř má ještě jeden post na to, aby si uvědomil, že prohrál a pokusil se o poslední zoufalý útok. Pak se ze špičky uvolní veškeré reiatsu a v kombinaci s úlomky ze špičky soupeře doslova zevnitř roztrhá. Tato technik většinou bývá konečná, i když soupeř přežije.
Samozřejmě fantazii se meze nekladou, ale tyto čtyři útoky jsou typické pro boj s touto Zanpakutou.
Foto zanpakuto v shikai: - Vzhled zbraně:
Foto zanpakuto ve zmaterializované podobě: - Zanpakutou:
Obrázek vnitřního světa: - svět:
Schopnosti: Kaito se specializuje výhradně na boj se zbraní na blízko. Vzhledem k jeho "povolání" (a zároveň koníčku) má bohaté zkušenosti ohledně všech možných stylů boje (jako většina lidí z jedenáctky), ale zaostává prakticky ve všem ostatním (jako většina lidí z jedenáctky).
Síla: 3 - ač se nezdá, kvůli svému shikai se musí Kaito umět pořádně rozmáchnout. A na to potřebuje sílu.
Rychlost: 4 - Mnohem více ale Kaito preferuje rychlost a zručnost.
Reiatsu: 3 - Pro boj se členy jedenáctky se musel Kaito naučit navyšovat své reiatsu, jak jen to jde. Jinak by nepřežil. Žádné pořádné triky ale neumí.
Shunpo: 1 - Pro transport a nejnutnější úhyb. Nemá ho ale rád, protože razí teorii, že čemu neuhneš, to máš vykrýt.
Shunko: 0 - nikdy se o něj ani nezajímal.
Kido: 0 - Když ho spoutáš nebo upálíš, tak to není zábava...
Reflexy: 4 - téměř kočičí. K reflexům patří také vyhodnocování situací a odhad soupeřovy taktiky.
Šerm - kejnutsu: 5 - Je to sparring partner jedenácté divize. Čekali byste snad nějaký vořezávátko?
____